.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیروزجایی:هم‌افزایی قوای سه‌گانه در شرایط تحریم ضروری است
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقویت وحدت و همراستایی قوای سه گانه در کشور را خواستار شد و گفت: در شرایط کنونی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، هم افزایی و تعامل قوای سه‌گانه ضرورت اساسی است.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی‌فیروزجایی  اظهار کرد: وحدت و انسجام عملی قوای سه‌گانه رافع مشکلات کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، هم افزایی و تعامل قوای سه‌گانه ضرورت اساسی است.

وی با تأکید بر هدف واحد قوای سه‌گانه مبنی بر حل چالش‌ها، ادامه داد: درگیری و سایش مدیریتی در کشور سم مهلک و عامل عقب ماندگی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین قوا و درگیری‌های بی‌حاصل مسؤولان خواست دشمنان انقلاب و بدخواهان است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شرایط کنونی کشور را حساس توصیف کرد و افزود: در شرایط کنونی باید مردم و مسؤولان برای نیل به اهداف والای انقلاب ید واحده باشند.

این مسؤول با اشاره به موفقیت کشور در دفع توطئه‌های بیشمار استکبار و دنباله‌های آن افزود: اتحاد و انسجام داخلی رمز مانای کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار است.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر نهادها و سازمان‌های ملی، دولتی و آحاد مردم مسیر دست یابی به اهداف انقلاب را کوتاه‌تر خواهد کرد.

وی مردم را عمق استراتژیک نظام دانست و افزود: اتحاد و انسجام ملی در کشور مطالبه مردمی است.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت وحدت در تحقق آرمان‌های شگرف انقلاب اسلامی بیان کرد: وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان همانند آغاز نهضت امام راحل (ره) زمینه ساز فتح قله‌های افتخار و اقتدار است.

کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر نقش وحدت در حل مشکلات یادآور شد: در سایه وحدت ملی و انسجام درونی، سرمایه‌های کشور بدون هرز روی به سمت اهداف متعالی انقلاب سوق خواهد یافت.

وی امامین انقلاب را سمبل واقعی وحدت در کشور دانست و افزود: همگی باید در مسیر توسعه همه جانبه کشور به مشی وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی  تأسی جویند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم اظهار کرد: ایجاد اختلاف با هدف یأس آفرینی در جامعه و تفرقه انگیزی توطئه شوم دشمنان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در وحدت آفرینی و هم افزایی ملی گفت: رسانه‌ها در زمینه وحدت آفرینی و انسجام بخشی جامعه در برابر تهدیدات دشمنان نقش انکار ناپذیر دارند./فارس

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.